maandag 28 maart 2011

Review: Max Lips Lipsticks

Misschien kennen jullie ze al, de Max Lips Lipsticks van de Action. Sinds wij ze hebben ontdekt kan ik geen dag zonder. Ik heb er inmiddels al 6 waarvan 2 bijna op zijn en 4 net nieuwe. In deze review ga ik vertellen waarom ik deze lipsticks zo vet vindt. Ik heb de lipsticks in Wine red, Bright pink, Light Peach en Soft pink. Van de andere twee weet ik de namen niet maar die staan ook niet op de foto.



Zoals je misschien kunt zien zijn bijna alle kleuren precies het zelfde als de lipstick toont. Het pigment is ook verrassend goed voor een lipstick van de Action.
Wine red is een mooie diepe rode kleur als je deze kleur met 2 lagen aanbrengt toont hij bijna hetzelfde als de lipstick zelf toont.
Bright pink is mijn favoriet. Het is een lekkere barbie kleur, knal roze. Deze draag ik ook het meest.
Light peach is een mooie glitter lipstick. Hij toont als een lipgloss dat vind ik tegen vallen maar anderen zullen dit waarschijnlijk beter vinden.
Soft pink is donkerder dan de lipstick toont. De lipstick zelf toont namelijk meer roze, zoals de naam al zegt, maar de kleur toont wat donker roze, rood achtig.
Wine red en Bright pink worden samen verkocht en Light peach en Soft pink ook.

Waar kun je ze kopen?
Je kunt deze lipsticks bij de Action kopen en ze zijn maar liefst €0.89!!
De lipsticks worden per 2 verkocht dus dat betekend dat je per lipstick maar ongeveer €0.45 betaald.

De lipsticks ruiken naar Vanille, een heerlijke licht zoete geur. In elke lipstick zit Vitamine E en Aloe Vera. De Aloe Vera werkt genezend en de Vitamine E is een antioxidant en werkt daardoor tegen bederf voor als er zuurstof bij komt.

Ik vind deze lipstick heel erg fijn. Ze blijven redelijk goed zitten, maar als je gaat eten/drinken dan vervagen ze natuurlijk maar dat is bij bijna elke lipstick zo. Deze lipsticks zijn zeker low budget en als je dan ook een feestje hebt en een nieuwe lipstick nodig is het zeker een aanrader! Ik hoop dat jullie wat aan deze review hebben gehad!

Liefs, xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten