dinsdag 29 maart 2011

Review: Andrélon crème

Andrélon crème, I love it!!
Mijn haar gaat er altijd zo lekker van ruiken. Het gaat s'ochtends bijna automatisch, ik kom uit de douche en smeer het meteen in mijn haar.
Elke keer koop ik weer een ander, nu heb ik stralende glans créme.

Deze variant heeft helaas bijna geen geur dus ruik je bijna niets. Ook vind ik dat hij niet echt werkt, mijn haar krijgt bijna geen glans en als je een beetje te veel in doet lijkt je haar vet, wel word je haar er veel zachter van. Care en repair vind ik bijvoorbeeld veel fijner want hij ruikt heerlijk en werkt ook redelijk goed.

Misschien werken de producten beter als je de hele lijn gebruikt maar dat heb ik nog niet geprobeerd.
Wat ik zo fijn vind van dit product is dat het niet heel erg duur is.
Je stopt het gemakkelijk in je tas, doordat je de dop af kan sluiten kan het dus ook niet in je tas komen.

Waar kun je ze kopen?
Je kan de crème kopen bij bijvoorbeeld: Etos, Kruidvat, DA en nog veel meer drogisterijen en ze kosten per stuk €4.09,-  
ook de rest van de lijn kan je ook in die winkels krijgen.

Liefs, xxx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten